البیان

پیامبر اعظم صلّى‌الله‌علیه‌وآله: آن کس که خود را بر مسلمانان مقدم بدارد، در صورتى که مى‌داند در میان مردم کسى برتر از او وجود دارد، به خدا و رسولش و به مسلمانان خیانت کرده است.

قلم هوشمند قرآنی

قلم هوشمند قرآنی
قلم هوشمند قرآنی
نرم افزار قلم هوشمند قرآنی، برای آموزش آسان روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، آماده شده و به شما عزیزان تقدیم می گردد. در این برنامه با لمس هر آیه، صوت آن آیه را با صدای قاری مورد نظرتان بشنوید.

دانلود از کافه بازار

دانلود مستقیم از سایت سازنده

امکانات قلم هوشمند قرآنی (کل قرآن)
- 35 دوره قرائت ترتیل با صدای قاریان مطرح جهان (پرهیزکار، منشاوی، عبدالباسط، حصری، مشاری العفاسی، شاطری، قحطانی، سدیس، دکتر احمد نعینع و ...)
- 3 دوره تلاوت تحقیق کامل قرآن با صدای استاد عبدالباسط، منشاوی و حصری
- یک دوره کامل تلاوت آموزشی قرآن با صدای استاد حصری
- ترجمه گویای فارسی آیت الله مکارم و ترجمه گویا به زبان انگلیسی
- امکان پخش پیوسته صوت قرآن و ترجمه به صورت آیه به آیه؛ فقط صوت قرآن یا فقط ترجمه
- نمایش قرآن به صورت صفحه ای منطبق با قرآن های متداول
- نمایش همزمان ترجمه آیه (فارسی/انگلیسی)
- امکان دانلود صوت به صورت پس زمینه یا سوره ای
- امکان نمایش متن قرآن با رسم الخط های مختلف قرآنی
- امکان نمایش متن قرآن با قلم فارسی یکان
- امکان تغییر اندازه قلم و ترجمه قرآن
- پخش نمونه صوت قاریان مختلف قبل از انتخاب بدون نیاز به اینترنت
- امکان نشانه گذاری صفحه و مراجعه به آخرین مطالعه
- طراحی زیبا، کاربرپسند و مشابه با ظاهر قرآنهای واقعی

مشکلات خود را با ایمیل sabhamrah.ir@gmail.com مطرح نمایید یا در صورتی که در بخش نظرات بازار مطرح می نمایید، به ایمیل خود برای دریافت پاسخ سر بزنید.

تذکر: برای استفاده از این برنامه باید برای دریافت صوت هر آیه به اینترنت متصل باشید. لذا در صورتی که سرعت اتصال شما به اینترنت کم یا با اختلال همراه است یا می خواهید جایی از برنامه استفاده کنید که به اینترنت دسترسی ندارید، ابتدا به صورت دسته جمعی فایلهای صوت سوره مورد نظر را از قسمت دریافت دسته جمعی دانلود نموده و سپس از برنامه به صورت آفلاین استفاده نمایید

توجه داشته باشید که کلیه امکانات این برنامه برای کلیه سوره های جز سی و سوره حمد، به صورت نامحدود قابل استفاده است، اما برای امکان استفاده از امکانات قلم هوشمند در سایر سوره ها باید برنامه را به نسخه نامحدود به صورت درون برنامه ای ارتقا دهید.

در صورتی که یکبار اقدام به ارتقا به نسخه نامحدود کرده باشید بعد از نصب مجدد یا مشاهده پیغام ارتقا فقط کافیست گزینه ارتقا به نسخه نامحدود را انتخاب کنید تا بدون هیچگونه هزینه ای فعالسازی مجدد انجام گیرد.


با توجه به درخواست کاربران امکان دانلود فایل فشرده کل قرائت از روی کامپیوتر به صورت مستقیم و کپی بر روی دستگاه برای برخی قاریان فراهم شد. برای این کار به لینک زیر بروید:
http://sabapp.ir/reciters.aspx
فایل زیپ شده قرائت مورد نظر خودتان را انتخاب و دانلود کنید. سپس فایل را از حالت فشرده خارج ساخته و در حافظه دستگاه خود در مسیر مشخص شده کپی نمایید.

کاربران عزیز که برنامه clean master یا مشابه آن برای مدیریت فضای کارت حافظه بر روی گوشی یا تبلت خود دارند دقت داشته باشند هنگام حذف junk فایلها، فایلهای صوتی SmartQuran را حذف ننمایند


با توجه به استقبال بی نظیر قرآن دوستان از «قلم هوشمند قرآنی جزء سی» نسبت به ویژگی خاص این نرم افزار برای آموزش آسان روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، قلم هوشمند قرآنی برای کل قرآن آماده شده و به شما عزیزان تقدیم می گردد.
در این برنامه با لمس هر آیه، صوت آن آیه را با صدای قاری مورد نظرتان بشنوید.
این نرم افزار براساس نظرات کاربران عزیز برپایه «خواندن آیات به طور پیوسته» و همچنین «افزایش تنوع قاریان قرآن» تولید شده است، لذا اگر در روخوانی و روانخوانی قرآن نیاز به آموزش و تمرین بیشتری دارید برای یادگیری روخوانی «کلمه به کلمه» قرآن ابتدا از «قلم هوشمند قرآنی جزء سی» استفاده نمایید.
http://cafebazaar.ir/app/ir.sabapp.AmmaJoz/?l=fa (قلم هوشمند آموزشی جز 30 ام قرآن)

   

 

   

 

   


 

دانلود از کافه بازار

دانلود مستقیم از سایت سازنده

حجم نرم افزار:
لینک دانلود: www.cafebazaar.ir/app/ir.sabapp.SmartQuran2/?l=fa
نظرات و دیدگاه های کاربران
ارسال نظرات و دیدگاه های شما

توجه:

با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پرتال تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.

• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهند شد.
• نظراتی که شامل سئوال شرعی یا نتایج مسابقات باشد منتشر نخواهد شد. ( از فرم تماس با ما استفاده فرمایید)
• نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
• متن نظر شما می بایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.