البیان

پیامبر اعظم صلّى‌الله‌علیه‌وآله: آن کس که خود را بر مسلمانان مقدم بدارد، در صورتى که مى‌داند در میان مردم کسى برتر از او وجود دارد، به خدا و رسولش و به مسلمانان خیانت کرده است.

تجلیل از سرکار خانم مهرعلیان حافظ کل قرآن کریم

دراولین همایش سالیانه اخلاق حوزه علمیه استان اصفهان، از سوی معاونت تهذیب وتبلیغ حوزه علمیه استان اصفهان از خانم مهر علیان حافظ کل قرآن کریم تجلیل شد.

خانم مهرعلیان همسر طلبه ونفر اول چهارمین دوره مسابقات قرآن خانواده طلاب حوزه علمیه استان اصفهان در رشته حفظ کل میباشند که در مسابقات قرآن کریم اوقاف نیز رتبه اول این رشته در سطح کشور را کسب نموده وبه مسابقات بین المللی قرآن کریم اردن اعزام شدند.

در مسابقات اردن که ماه گذشته برگزار شد، خانم مهرعلیان جزء پنج نفر برتر رشته حفظ کل قرآن کریم شناخته شدند و به خاطر در خواست از مردهای حاضر در جلسه جهت خروج از سالن هنگام تلاوت، در بازگشت به میهن مورد تفقد حضرات آیات صافی گلپایگانی، علوی گرگانی وگرامی قرار گرفتند.

در این همایش، آیت الله صدیقی، حجة الاسلام والمسلمین شیخ جعفر ناصری، حجة الاسلام والمسلمین حسین خانی معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور، حجة الاسلام والمسلمین مؤمنی معاون تهذیب وتبلیغ حوزه علمیه استان اصفهان، تنی چند از مسؤولین استان وجمع کثیری از اساتید و فضلای حوزه علمیه استان اصفهان حضور داشتند.

 

ارسال نظرات و دیدگاه های شما

توجه:

با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پرتال تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.

• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهند شد.
• نظراتی که شامل سئوال شرعی یا نتایج مسابقات باشد منتشر نخواهد شد. ( از فرم تماس با ما استفاده فرمایید)
• نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
• متن نظر شما می بایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.