البیان

پیامبر اعظم صلّى‌الله‌علیه‌وآله: آن کس که خود را بر مسلمانان مقدم بدارد، در صورتى که مى‌داند در میان مردم کسى برتر از او وجود دارد، به خدا و رسولش و به مسلمانان خیانت کرده است.

تخفیف مراکز فرهنگی تفریحی

بسمه تعالی

حضور در مراکز فرهنگی تفریحی فرصت مناسبی برای کودکان است تا از اعماق وجود خود شادی کنند، بدوند، بخندند و بازی هایی که دوست دارند را برای چند ساعت آزادانه انجام دهند، چرا که زندگی مدرن شهری و حضور در آپارتمان ها امکان فعالیت را از کودکان می‌گیرد و تا حدود زیادی شادی های دوران کودکی آنها را از بین می‌برد

جهت دریافت بلیط  با تخفیف، به واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان واقع در چهارراه نقاشی ابتدای فلسطین کوچه 14 مجمتمع آموزشهای کاربردی شهید ردانی مراجعه نمایند 03132216504 داخلی531.

 

شهر بازی تمدن با 50 درصد تخفیف

آدرس شهربازی تمدن: اتوبان آقابابایی،نرسیده به پل تمدن خیابان سعادت شماره تماس09145700072
سرسره بادی بزرگ و کوچک-کشتی صبا-یوروبانجی-آفتاب مهتاب-ترامپولین-استخر توپ-فوتبال دستی-قایق دستی-قطار کودک-چرخ و فلک کودک 
 
 
شهر بازی فدک با 50 درصد تخفیف
خیابان کاوه بلوار آزادگان، باغ فدک -50در صد تخفیف شهربازی09136944448- 10 درصد تخفیف قایق رانی09133821740
 
شهر بازی سپاهان شهربا 50 درصد تخفیف
بلوار غدیر خیابان سبلان بوستان سپاهان- 09136000872
 
 
مجموعه فرهنگی تفریحی باغ جوان با 50 درصد تخفیف
 
مشاق سوم بعد از پارک(پل) شهرستان 09136676000
 
 
شهر بازی سرپوشیده سیمرغ با 50 درصد تخفیف
کیلومتر 5 اتوبان کاوه، شاهین شهر پل هوایی امیرکبیر ورودی خورزوق شهرک سیمرغ 34447070
 
 
شهر بازی ملک شهربا 50 درصد تخفیف
آدرس: خیابان کاوه- خیابان بهارستان غربی-شماره تماس34447070
 
 
 
باغ گلها با 50 درصد تخفیف
 
آدرس: پل بزرگمهر
 
 
سینما پنج بعدی باغ غدیر با 50 درصد تخفیف
 
آدرس : خیابان علامه امینی، انتهای باغ غدیر، جنب پارکینگ شماره 4
مجموعه فرهنگی آموزشی باغ غدیر:  با مساحتی بالغ بر 52 هکتار، علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی به عنوان مرکزی تفریحی در اصفهان محسوب می شود. از جمله امکانات فرهنگی این باغ می توان به کتابخانه عمومی علامه امینی، خانه کودک و نوجوان، بنای یادبود علامه امینی اشاره نمود، همچنین سینمای پنج بعدی غدیر با 50 درصد تخفیف در این مجموعه فعالیت می نماید
 
سینماهای مختلف با 50 درصد تخفیف

سینماهای طرف قرارداد: پردیس ساحل: سینما فلسطین: پردیس چهارباغ: پردیس سپاهان: سینما مهتاب (به غیر از پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل)

نخستین فیلم صامت ایرانی

ورود نخستین دوربین فیلم‌برداری (دستگاه سینماتوگراف) در زمان مظفرالدین‌شاه، به سال ۱۲۷۹ خورشیدی، آغازگر تاریخ سینمای ایران است. مظفرالدین شاه در یکی از سفرهایش به فرانسه از دستگاه سینماتوگراف خوشش آمد و به میرزا ابراهیم‌خان صحاف باشی دستور خریداری آن را داد. شاه که مجذوب کارناوالها و جشنواره‌های فرنگی بود دستور داد تا از کارناوال اسناند فیلم برداشته شود و این نخستین تصاویری بود که سینماتوگراف ابتیاع شده ضبط کرد.

نخستین سالن سینمای ایران را در سال ۱۲۷۹ خورشیدی (تنها ۵ سال پس از آنکه برادران لومیر سینما را اختراع کردند) با نام «سینما سولی» مبلغین مذهبی کلیسای کاتولیک در شهر تبریز تأسیس کردند. اما این سینما به دلیل عدم دسترسی به فیلم‌های روز، در سال ۱۲۹۵ خورشیدی تعطیل شد.

نخستین محل پخش فیلم

نخستین محل پخش فیلم در سال ۱۲۸۳ توسط ابراهیم خان صحاف‌باشی در خیابان چراغ گاز افتتاح شد و در آن فیلم‌های کمدی کوتاه نمایش داده شد. اما نخستین سالن عمومی سینما در تهران توسط مهدی‌خان روسی در سال ۱۲۸۶ خورشیدی در خیابان علاءالدوله (فردوسی) افتتاح شد. او پس از مدتی با اجاره بالاخانه‌ای در خیابان لاله‌زار، سالن سینمای خود را به آنجا برد.

قدیمی‌ترین سالن سینمای ایران که همچنان فعال است، سینمای صنعت نفت مسجدسلیمان است که به دنبال اکتشاف نفت در این شهر (۱۲۸۷ خورشیدی) احداث شد. این سینما جدیدترین فیلم‌ها را همزمان با تهران نمایش می‌داد. سینمای صنعت نفت مسجدسلیمان به دلیل قدمت و فرسودگی مدتی تعطیل بود، تا اینکه در سال ۱۳۸۹ خورشیدی مورد مرمت و بازسازی کامل قرار گرفت و فعالیت خود را مجدداً شروع کرد. همچنین در همان سال (۱۲۸۷ خورشیدی) و همزمان با احداث پالایشگاه نفت در آبادان، این شهر نیز صاحب سینما شد.

تا سال ۱۳۰۹ خورشیدی، سینماهای ساخته شده به نمایش فیلم‌های غربی که در مواردی زیرنویس فارسی داشتند، می‌پرداختند. تا اینکه در این سال، اوانس اوهانیانس نخستین فیلم بلند سینمایی ایران را به نام آبی و رابی ساخت.

شهر رویاها با 30 درصد تخفیف
در این شهربازی از وسایلی با بالاترین استاندارد استفاده شده است و نظیر آن در کشور وجود ندارد. شهربازی شهر رویاها که نخستین شهربازی کشور در کلاس بین‌المللی است، می‌تواند با نزدیک به ۹۰ جاذبه متنوع شما را حتی برای یک روز کامل سرگرم کند. ظرفیت پذیرش این شهر بازی، روزانه ۶۰۰ نفر است.

شهر رویاهای اصفهان در بزرگراه کمربندی شرق اصفهان، پس از روشن دشت واقع شده است و نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان قرار دارد

تله کابین صفه-با 30درصد تخفیف
 تله کابین صفه اصفهان، تله کابینی بر فراز شهر اصفهان است که در تفرجگاه کوهستانی صفه واقع شده. این تله کابین دارای 2 خط است، نقطه آغاز خط اول در کنار بولینگ صفه و ایستگاه پایانی آن گردنه باد نام دارد. شما مسیر هزار و نهصد متری متری خط اول را در حالی طی می کنید که مناظر زیبای کوهستان، بام اصفهان و مناظر طبیعی چشم نوازی از شهر در مقابل چشمان شما قرار دارند.

 

 

تله سیژ ناژوان

تله سیژ ناژوان طولی به درازای 1925 متر دارد و ارتفاع آن از زمین 24 متر می باشد. تعاد دکل های تله سیژ ناژوان 13 عدد می باشد و در هر ساعت می تتواند 1000 نفر را انتقال دهد که عدد بالایی می باشد. نخستین ایستگاه تله سیژ نزدیک به میدان سهروردی بوده و ایستگاه پایانی آن در جوار باغ پرندگان می باشد

که این مسیر 1925 متری را شما در حدود 35 دقیقه طی کرده و از مناظر درختان زیبای پارک جنگلی ناژوان استفاده خواهید نمود

ارسال نظرات و دیدگاه های شما

توجه:

با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پرتال تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.

• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهند شد.
• نظراتی که شامل سئوال شرعی یا نتایج مسابقات باشد منتشر نخواهد شد. ( از فرم تماس با ما استفاده فرمایید)
• نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
• متن نظر شما می بایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.