البیان

پیامبر اعظم صلّى‌الله‌علیه‌وآله: آن کس که خود را بر مسلمانان مقدم بدارد، در صورتى که مى‌داند در میان مردم کسى برتر از او وجود دارد، به خدا و رسولش و به مسلمانان خیانت کرده است.

قَلت نخوانیم! (آموزش قرائت نماز)

قَلت نخوانیم! (آموزش قرائت نماز)
قَلت نخوانیم! (آموزش قرائت نماز)
آیا مطمئن هستید توی نماز کلمه ها را با حروف اشتباه تلفظ نمی کنید و به اصطلاح غلط را با قلت جابجا نمیگید؟

تلفظ صحیح حروف و کلمات در همه زبانها از جمله انگلیسی و عربی امری متداول است. در عربی این مورد بیشتر اهمیت پیدا می‌کند چرا که در صورت اشتباه تلفظ کردن برخی از کلمات معنی آنها به کل عوض می شود و حتی در برخی موارد معنی کاملا متضاد با معنی اصلی است به عنوان مثال کلمه «صلّ» در عربی به معنی درود بفرست است اما «سلّ» به معنی بکش است یا کلمه «محمد» به معنی ستوده شده است اما «مهمد» به معنی هلاک شده می‌باشد.

از طرف دیگر در رساله های مراجع تقلید آمده است؛ برکسانی که توانایی دارند واجب است قرائت صحیح نماز را یاد بگیرند. این واجب را معمولا افراد وقتی میخواهند مکه بروند، یادشان می افتد و تازه به فکر اصلاح قرائت حمد و سوره اش برای نماز می‌افتد! در حالیکه با کمی دقت و صرف تنها چند دقیقه وقت این مشکل تلفظ حروف را به راحتی میشه برای همیشه حل کرد!

در این برنامه دکتر حمیدرضا مستفید به صورت تئوری و عملی به بیان نکات مهمی در مورد قرائت صحیح نماز می‌پردازد تا بتوانید در مدت کوتاهی با قرائت صحیح نماز آشنا شوید.
دریافت و گوش کردن به این برنامه حتی برای شما که مطمئن هستید قرائت نمازتان صحیح است توصیه میکنیم (حداقل قسمت نکات و ظرایف را با دقت گوش کنید) چون حتی یک درصد هم ممکن است انسان چیزی را که یک عمر فکر میکرده درست انجام میداده اشتباه باشد و شاید وقتی متوجه آن شویم که جبران آن سخت یا غیرممکن باشد. جلو ضرر را از هرجایی که بگیرید منفعت است

 

دانلود از مایکت                   دانلود از کافه بازار

حجم نرم افزار: 1020
لینک دانلود: https://cafebazaar.ir/app/ir.sabapp.correctOnline/?l=fa
ارسال نظرات و دیدگاه های شما

توجه:

با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پرتال تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.

• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهند شد.
• نظراتی که شامل سئوال شرعی یا نتایج مسابقات باشد منتشر نخواهد شد. ( از فرم تماس با ما استفاده فرمایید)
• نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
• متن نظر شما می بایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.