البیان

پیامبر اعظم صلّى‌الله‌علیه‌وآله: آن کس که خود را بر مسلمانان مقدم بدارد، در صورتى که مى‌داند در میان مردم کسى برتر از او وجود دارد، به خدا و رسولش و به مسلمانان خیانت کرده است.

حوزه مرکز ترویج معارف قرآنی است

آیت الله طباطبایی‌نژاد در مراسم اختتامیه‌ی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم حوزه‌ی علمیه‌ی اصفهان

حوزه مرکز ترویج معارف قرآنی است
حوزه مرکز ترویج معارف قرآنی است
حوزه های علمیه باید در راستای تربیت هر چه بیشتر و بهتر معلمین قرآن به گونه ای عمل کنند که این افتخار از آنان گرفته نشود.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در هفتمین دوره از مسابقات قرآن کریم با تبریک سالروزمیلاد باسعادت امام حسن عسکری (علیه‌السلام) به روایتی از آن حضرت اشاره کرد و گفت: امام حسن عسکری (علیه‌السلام) فرموده اند "إِتَّقُوا اللّهَ وَ کُونُوا زَیْنًا وَ لا تَکُونُوا شَیْنًا، جُرُّوا إِلَیْنا کُلَّ مَوَدَّة وَ ادْفَعُوا عَنّا کُلَّ قَبیح"، براساس این روایت  برای ادب کردن خود و به منظور آن که مودب به آداب اسلامی شویم از منظر امام حسن عسکری (علیه‌السلام) باید از کارهایی که دیگران نمی پسندند، پرهیز کنیم.
امام جمعه اصفهان با اشاره به این که مسئولیت ترویج قرآن و تربیت معلم قرآن از گذشته برعهده حوزه های علمیه بوده است، افزود: حوزه های علمیه باید در راستای تربیت هر چه بیشتر و بهتر معلمین قرآن به گونه ای عمل کنند که این افتخار از آنان گرفته نشود، برای اساس باید اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشیم
وی  خطاب به طلاب و روحانیون شرکت کننده درمسابقات قرآنی، تصریح کرد: وظیفه ما تبلیغ، تبیین و ترویج معارف قرآن کریم در جامعه است و انشاء الله خداوند متعال ما را در پناه خداوند قرار دهد.
ارسال نظرات و دیدگاه های شما

توجه:

با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پرتال تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.

• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهند شد.
• نظراتی که شامل سئوال شرعی یا نتایج مسابقات باشد منتشر نخواهد شد. ( از فرم تماس با ما استفاده فرمایید)
• نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
• متن نظر شما می بایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.